♥  baroonak ♥
♥  baroonak ♥

♥ baroonak ♥

یادم باشه که ....

هرگز کاری جز برای خدا نکنم



-آمده ام زندگی کنم تا قیمت پیدا کنم،نه آنکه به هر قیمتی زندگی کنم

-وقت خواب قدری فکر کنم؛امروز چه کرده ام که فردا لایق زنده ماندن باشم

-اگر نمیدانم که چه باید بکنم،کارهائی را که نباید،نکنم

-انسان وقتی دوست واقعی دارد که خودش هم دوست واقعی باشد

-جاده زندگی نباید خیلی صاف باشد،خوابم میگیرد،دست اندازها نعمتند

-خوشی با خوبی فرق دارد،بخاطر خوبی ها از خیلی خوشیها باد گذشت...

-پیروزی آن نیست که هرگز زمین نخورم،آن است که بعد از هر زمین خوردنی برخیزم

-فقط در یک صورت حق دارم دیگری را از بالا نگاه کنم و آن هم برای گرفتن دست اوست

-یک روز پروانه خواهم شد،بگذار روزگار هرچقدر میخواهد پیله کند

-همیشه حرفی که بیشتر آدم ها میزنند درست نیست،همیشه طرفدار

حرف درست باش

منبع: دختر بارونی



نظرات 1 + ارسال نظر
baroonak دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ب.ظ http://baroonak.blogsky.com

نظر یادتون نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد